Een-na-laatste dagje in Nederland! - Reisverslag uit Wilnis, Nederland van Jorrit Faber - WaarBenJij.nu Een-na-laatste dagje in Nederland! - Reisverslag uit Wilnis, Nederland van Jorrit Faber - WaarBenJij.nu

Een-na-laatste dagje in Nederland!

Door: jorritfaber

Blijf op de hoogte en volg Jorrit

12 September 2011 | Nederland, Wilnis

Hey allemaal,
Mijn eerste ‘reisverslag’ nog voordat mijn reis begonnen is. Want morgen is het dan eindelijk zo ver. Wat nog heel lang nog zo ver weg leek gaat nu morgen echt gebeuren. Sinds eergister begint het toch ook wel spannend te worden. Daarvoor was het allemaal nog alleen maar leuk en nu is het stiekem toch ook wel een beetje eng… Maar ik heb er natuurlijk ook nog echt enorm veel zin in! Vanavond mijn laatste nachtje in Nederland, morgennacht in het vliegtuig en dan heb ik eerst een week om de miljoenenstad Hong Kong te verkennen.
Ik probeer jullie natuurlijk goed op de hoogte te houden met posts en foto’s hier en ga er van uit dat ik ook nog wel is wat van jullie hoor ;).

Tot over een half jaar allemaal!
(behalve de delegatie die morgen naar Schiphol komt…voor jullie tot morgen :P)

Jorrit

• 12 September 2011 - 16:16

Jorik:

Tot morgen!

• 12 September 2011 - 18:25

Eef:

He Jorrit, ja dat lijkt me ook heel spannend! Als het me lukt, kom ik met de kinderen ook naar Schiphol hoor! Waar is het verzamelen ;-)
    gr
    eef